[Request] ‘Who I Love’ by Xiao Li

who-i-love

Title(*) : Who I Love?
Author : Xiao Li
Cast(*) : SNSD’s Jessica, EXO-K’s Sehun, EXO-K’s Chanyeol, EXO-M’s LuHan
Genre/Theme(*) : Romance, Fluff, Friendship, Comedy
Quote : Actually, who I love?
Effect : –
Extra : –
Summary(*) : jessica benci banget sama sehun, tapi kadang2 sehun nunjukin kebaikannya, tapi kadang2 juga rese dan dingin. kalo chanyeol suka banget nempel ke jessica sampe bikin jessica ilfeel, tapi jessica tetep sayang dia sbg sahabat. kalo luhan itu idolanya jessica banget. gitu deh pokoknya

Halo, udah jadi posternya! 😀 Maaf ya kalo gak sesuai keinginan :s tapi karena saya mau UN, saya nggak menerima remake 😐
Terimakasih udah req disini^^

Advertisements

3 thoughts on “[Request] ‘Who I Love’ by Xiao Li

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s