[Request 3 in 1] “In The Fact, This is Hurt Me”–EShyun, “Periculum”–Genie, “Lost”–Jung Ah Ra

in the fact this is hurt me

FOR ESHYUN
Halo, unnie~~^^ Maaf ya menunggu lama. Akhirnya jadi deh! Maaf banget kalo foto Ilhoon sama Changsub-nya nggak sesuai. Jujur, cukup sulit cari foto mereka yang nunduk dan ngeliatin gitu._. Maaf banget ya. Hope you like it~~^^

lost

FOR JUNG AH RA
Halo! Aku tau ini failed banget-_- Maaf aku lagi gak ada ide pas bikin postermu ini. Mau redo? Boleh kok 😀 Aku nyadar posternya aneh-_-

periculumClick for enlarge

FOR GENIE
Unnie~~!! Maaf ya kalo lama 😦 Ini udah jadi^^ Maaf kalo jelek, soalnya aku kurang ahli poster landscape-_-v aku ambil tema warna merah muda soalnya poster periculum yang sebelumnya warnanya itu._. hope you like it~~^^

Advertisements

10 thoughts on “[Request 3 in 1] “In The Fact, This is Hurt Me”–EShyun, “Periculum”–Genie, “Lost”–Jung Ah Ra

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s